Cerpen singkat bahasa Sesotho

Cerpen singkat bahasa Sesotho


Ka letsatsi ho ba e tobileng a Bandung, ho ne ho banana ba babeli ba mafahla e mong ea bitsoang July le Sofi. Empa Sofi tsoaloa ba sa phethahala, o ile a holofetse joalokaha a ne a tobane ha a ntse a July tsoetsoeng ba phethahetse. Ba hōla khōloanyane, ho fihlela letsatsi le leng ka July le Sofi hōla, July le Sofi siea batsoali ba hae ha ba otla a le lilemo li batho ba baholo.

Kaha e ne e July qala ho sebetsa ka thata ho tšehetsa morali'abo Sophie ea neng a tsoetsoe handicapped sefahlehong, o wantid ka bona lefatše se setle tsoa ho na le empa re oho, ho Sofi hlokomela hore ke holofetse, ke etsa kateng hase joaloka July tsoetsoeng ba phethahetse.

Sofi sekhukhu o ne a rata monna ea bitsoang Tristan, empa Sophie o ne a sa iteta sefuba ho bua ka July. Ho fihlela letsatsi le le leng hlokomela hore ho ke ke ha e le hantle Tristan Sofi joaloka July. Sofi ikutloa ke soetsehile a re: "Ke ne ke sa tšoaneloa ke ho ratoa ke monna eo e leng bo phethahetseng e le Tristan, moo mohlomong a neng a rata ngoanana handicapped tšoanang le 'na."

Ho fihlela a le mong ha Sofi ile a khetha ho ipolaea ka lihlong le likoli sefahlehong, ha July ne ofising ea ho fihla lapeng 'me le bolelle - Short Story Short, A Tale Tse Peli Girls mafahla - Sofi hore o lokela ho fumana chelete bakeng sa litšenyehelo tsa ho sebelisa mehaho Sofi, July re "Sebele Sofi khahliloe ho hona joale ho sebetsa ka sefahleho 'me a sa tla hlajoa ke lihlong ho ea ho tsoa kamoreng ea ".

July tsoela lapeng kapele-pele, o ne a se ke ua ema ho bolella Sofi. Ha July fihla foleteng e ka July ipiletsang Sofi, empa ho ne ho se karabo ho Sofi, July batla kekamar Sofi empa ha ho joalo. July boetse o ile a bona ho hlapela Sofi, 'me July ile a makala ho bona Sofi robala koahela mali.

July ile tleroha le lla, o ile a amohela 'Sofi' me a re "Ke hobane'ng ha u etsa sena Sofi, ke saletsoe ke chelete ka ditjeo hao ya ho sebetsa, empa ke hobane'ng ha u etsa sena 'me ntlohela."

Liofisiri tsa folete utloe mohoo 'me ba qala otlolohile ho July. Liofisiri tsa folete ile a makala ho bona mosali e mong oa matsoho a July, o ne a sa tsebe hore July ne mor'abo rōna lefahla, hobane o ne s'o bone hore ho phaella foleteng e ka July ho na le e ne e le mosali ea July.

3 lilemo hamorao ka July le Tristan nyetse, pele ba ne ba phela ka thabo. Ka lekhetlo le leng ka July le Tristan tsoela maoto 'me ba phoso kopana e astrologer le Permal e noha bokamoso ho feta' me Tristan tsoang karete ea ho reka.

Forecasters re "Bophelo o tla tšoenngoa ke ntho efe kapa efe e tlisoang ke ho e fetileng ho nka bophelo ba e mong oa lōna." Empa ha ba hang-hang lumela boprofeta ba, haholo-holo Tristan. Empa unconsciously July qetellong angoa ke boprofeta bona, 'me ka tšohanyetso a hopola mor'abo mafahla.

Ho tloha ka July le Tristan nakong tellers eo, July sa tsitsang hoo e ka bang letsatsi le letsatsi o fumana phofa, matetetso 'mele ho lebaka le liriti hodima Sofi etsa hore ho hoo e batlang e ho imeloa kelellong,' me ho tloha moo ka July ho hlokomela hore Tristan le bophelo ba hae kotsing. July ile ka memeloa ho ea kopana le ba fumanang leruo Teller a Tristan khutla, joale ka July ile a bolella Oracle "joang hore ba khaotse ho boprofeteng ba etsahalang", o ile a araba Astrologer "esale a ke ke a ile a khaotsa ho ka ho leha e le efe."

Forecasters potlakela tsamaee, tšabo ba ho ntse a sokeloa ka July le Tristan. Ho fihlela a le mong ha Sofi ile July 'me a bontša sefahleho sa hae, Juli ne tšohile le ho tleroha. Utloa bereriak July, Tristan Tristan ile a etela ka July 'me ba a hloletsoe ha a boemong khaitseli ea Sofi a lefahla la mosali oa hae a July. Sofi reteleha 'me a tsoela otlolohile ho Tristan, Sofi a re, "U ba etsa hore ke tjee, hona joale ke tla felisa ho bophelo ba hao."

Sofi ha aa tlameha nako ea ho araba Tristan Tristan hang-hang o akhetse ho tloha tlhōrōng ea foleteng, 'me July hooa ka lentsoe le phahameng haholo' me a re ho Sofi "Sofi Ke hobane'ng ha u etsa sena, seo Tristan phoso ka uena?" Sophie o ile a araba, "O se a ntse a entse hore ke be joaloka ena."


July ile a re: "Seo se entsoe Tristan, 'me ke hobane'ng ha u tloha ho' na Sofi, ha e le hantle ka nako eo ke batlang ho u bolella Ke na le chelete bakeng sa ditjeo tsa ho sebelisa mehaho sefahleho sa hao, empa ke hobane'ng ha u etsa 'me ba ntšiela Sofi.

Ke haholo li rata li uena. " Sofi lla 'me o ile a araba: "Hobane ke rata Tristan empa o ne a lerato ho feta. Ke etsa sena hobane ke ne ke hlajoa ke lihlong ka sefahleho sa ka holofetse, ke boetse ke u rata ka July. " Sofi 'me qetellong o ile a lula karolong e ka July le mong.

http://ajakjawa.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar